REKLAMACIJE 

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni, nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo in priloženim originalnim računom.

V roku 14 dni od prevzema paketa, nas pisno obvestite, da odstopate od pogodbe (preko emaila ali pošte) in nam vrnite izdelek na naš naslov Spletna prodaja Alenka Kramar s.p., Staretov trg 9, 1275 Šmartno pri Litiji. V paket pripišite vaše podatke (ime, priimek in naslov), telefonsko številko ter podatek ali želite artikel zamenjati ali vrniti. V primeru, da želite vračilo denarja pripišite tudi IBAN številko vašega bančnega računa. V primeru menjave pa pripišite za kateri artikel bi ga želeli zamenjati. Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Če je vračilo posledica napake dobavitelja (narobe poslano), se kupcu vrnejo tudi stroški poštnine. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke, vračilo oziroma menjava nista možna.

ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Svetovanje potrosnikom vprasanja 1 1):

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo imajo potrošniki možnost, da v roku 14 dni od nakupa oz. od prejema izdelka odstopijo od pogodbe brez navedbe razloga in vrnejo izdelek (43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov, ZVPot). Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, praviloma v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebo za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Torej zaradi uporabe / poškodovanja blaga potrošnik ne izgubi pravice do odstopa pgodbe brez navedbe razloga, zato podjetje v primeru vračila npr. uporabljenega ali poškodovanega blaga s strani potrošnika, ki uveljavlja pravico do odstopa brez nevedbe razloga, ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Tržni inšpektorat RS ni orgna, ki bi lahko presojal zmanjšanje vrednosti blaga, ki presega nujno potrebno ravnanje potrošnika, ja pa prekškovni orgna, ki v primeru kršitve drugega odstavka 43d. člena Zakona o varstvu potrošnika presoja, ali je podjetje storilo prekršek po 17. točki prvega odstavka 77. člena zakona o vrastvu potrošnikov. Podjetje lahko sicev morebirni zahtevek za povračilo zoper potročnika, če sporazum ni mogoč, uveljavlja po sodni poti.

Poleg morebitne odgovornosti za zmanjšano vrednost blaga je edini strošek, ki lahko bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga – poštnina.

V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje vrniti kupnino v 14 dneh od prejetja odstopne izjave. Vračilo kupnine lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik blago poslal podjetju.