Pozdravljeni v spletni trgovini: www.dom365.si

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.dom365.si, ki jo upravlja podjetje  Dom365 Alenka Kramar s.p. (u nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.dom365.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.dom365.si. Dom365 Alenka Kramar s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.dom365.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.

Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine www.dom365.si postane hkrati tudi uporabnik, oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika kakor tudi poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času uporabe spletne strani, kot tudi v primeru registracije in v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z uporabo spletne strani kupec sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje svojo seznanjenost z njimi in s politiko zasebnosti.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumnem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
NAČINI PLAČILA – plačilni pogoji

V spletni trgovini na e-naslovu www.dom365.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po ponudbi ali predračunu – s predhodnim nakazilom
    V primeru, da želite vaše naročilo plačati prek ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času vam bomo na vaš elektronski naslov poslali ponudbo oziroma predračun. S to ponudbo nato (prek elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu…) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili prek dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj, ko bo blago za to pripravljeno. 
  • Prek spleta:
    • S plačilno kartico (Visa, MasterCard,, American express)
    • Plačilo na do 84 obrokov preko povezave 1stavno

Brez pologa

Do 3.000 eur samo z osebnim dokumentom
Odobreno takoj
Za stranke vseh bank
Brez skritih stroškov
Na spletni trgovini
Možnost plačila na obroke tudi za tujce

  • Po prednaročilu:
    Za artikle po prednaročilu (izbira barv, materialov, postavitve in artikulov na katerih rok dobave je več kot 2 tenda) je ob naročilu obvezno plačilo v celoti ob naročilu

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

CENE IN DOBAVNI ROKI

Vse cene v spletni trgovini www.dom365.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Okvirne dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah v našem izdajnem skladišču ali skladiščih naših dobaviteljev. Veljajo okvirni dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Trudimo se za čim krajše čase dobav, zato blago naročamo takoj po potrditvi naročila, oz. plačilu predračuna, vendar lahko zaradi preventivnih ukrepov pri dobaviteljih in med državami, pride do odstopanj.

NAKUPNI PROCES

Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov. Slediti mora 6 (šestim) hitrim korakom:

  1. Izbira izdelka – pri naročanju nekaterih izdelkov mora uporabnik najprej izbrati tudi ustrezno dimenzijo in barvo in šele nato izdelek dodati v košarico tako, da klikne na povezavo »V košarico«. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. 
    Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne desno na povezavo »prikaži košarico« in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico, kjer lahko izvede nakup izdelka.
  2. Pregled košarice – na ekranu lahko uporabnik pregleda artikle, ki jih je predhodno dodal v košarico. Pri vsakem izdelku lahko spreminja želeno količino (s klikom na simbola puščici gor za večjo količino in dol za manjšo količino izdelka) ali pa želen izdelek odstrani iz košarice (s klikom na simbol x) in pritisnete posodobi košarico. Pod izbranimi izdelki je naveden znesek nakupa brez DDV, izbira dostavem, dostavno mesto v kolikor ste večkrat nakupovali v spletni trgovini www.dom365.si.
  3. Naslov za dostavo – po uspešnem pregledu košarice pritisnete gumb na blagajno, kjer vas bo preusmerilo v na obraze kjer morate vpisati naslov za dostavo. Po vnosu naslova, je na desni strani potrebno izpolniti še obrazec za način plačila in način dostave. Več o plačilih, načinih plačila in dostavah lahko uporabnik najde v poglavju »Načini plačila – plačilni pogoji« in dostava.
  4. Dostava in pogoji poslovanja –  Za nadaljevanje procesa nakupa pa se mora strinjati in sprejemati tudi pogoje poslovanja; to naredi tako, da označi kvadratek pred besedilom »Strinjam se in sprejemam pogoje poslovanja.«
  5. Izbira plačila – Uporabniku se v tem koraku prikažejo načini plačila s katerimi lahko opravi nakup. Več o plačilih in načinih plačila lahko uporabnik najde v poglavju »Načini plačila – plačilni pogoji«.
  6. Pregled in zaključek naročila – Pri zadnjem koraku lahko uporabnik pregleda podatke o naročenih izdelkih, načinu dostave in plačilu izdelka. Za potrditev naročila mora uporabnik klikniti na povezavo »Potrjujem naročilo« in tako konča proces nakupa.

Če je naročilo uspešno posredovano, se uporabniku na spletni strani izpiše tekst »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.«. Poleg tega uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano!

Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektrosnki naslov prejme sporočilo o potrditvi plačila.

Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun prodajalca. Naročilo bo odposlano šele takrat, ko bo prodajalec od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@dom365.si

Obvestilo o odstopu lahko sporočite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Svetovanje potrosnikom vprasanja 1 1):

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo imajo potrošniki možnost, da v roku 14 dni od nakupa oz. od prejema izdelka odstopijo od pogodbe brez navedbe razloga in vrnejo izdelek (43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov, ZVPot). Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, praviloma v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebo za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Torej zaradi uporabe / poškodovanja blaga potrošnik ne izgubi pravice do odstopa pgodbe brez navedbe razloga, zato podjetje v primeru vračila npr. uporabljenega ali poškodovanega blaga s strani potrošnika, ki uveljavlja pravico do odstopa brez nevedbe razloga, ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Tržni inšpektorat RS ni orgna, ki bi lahko presojal zmanjšanje vrednosti blaga, ki presega nujno potrebno ravnanje potrošnika, ja pa prekškovni orgna, ki v primeru kršitve drugega odstavka 43d. člena Zakona o varstvu potrošnika presoja, ali je podjetje storilo prekršek po 17. točki prvega odstavka 77. člena zakona o vrastvu potrošnikov. Podjetje lahko sicev morebirni zahtevek za povračilo zoper potrošnika, če sporazum ni mogoč, uveljavlja po sodni poti.

Poleg morebitne odgovornosti za zmanjšano vrednost blaga je edini strošek, ki lahko bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga – poštnina.

V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje vrniti kupnino v 14 dneh od prejetja odstopne izjave. Vračilo kupnine lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik blago poslal podjetju.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

POŠKODOVANO BLAGO

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

REKLAMACIJE (stvarna napaka in garancija)
  • Stvarna napaka
    Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
    Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
    Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
    Napaka je stvarna:
    1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  • Garancija
    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
    Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
    Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine.
    Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

    Garancija ne krije:

    • Da izdelek kaže znake prekomerne obrabe
    • Neprimerne uporabe – neustrezna podlaga ali nameni uporabe
    • Napak in poškodb, nastalih zaradi nepravilnega sestavljanja izdelka
    • Predčasne obrabe, nastale zaradi nepravilnega sestavljanja;
    • Če je kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo;
    • Če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom;
    • Če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah…)
    • Fizične poškodbe
    • Obrabe zaradi uporabe
    • Napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.),

    V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.

NAVODILA ZA UPORABO POHIŠTVA
  • Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago.
  • Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
  • Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi , namenjenimi in primernimi materialu izdelka.
  • Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva.
  • Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.
  • Pohištvo je treba premakniti tako, da ga dve osebi dvigneta in ne drsa po tleh.
  • Tla morajo biti ravna, sicer je potrebno podnožje dodatno podložiti, da ne pride do guganja ali poškodb talnih oblog.
STROŠEK PREVOZA PO SLOVENIJI
Kategorije izdelkov Cena prevoza
Označena na spletni trgovini pri košarici  do 0 €
   

Dostavno vozilo mora imeti prost dostop do vhoda, sicer se dostava izvede na najbližjem mestu, na katerem je raztovarjanje mogoče.

Strošek prevoza je naveden na obrazcu pri košarici in se vedno informativno izpiše pred in ob oddaji naročila.

Strošek prevoza je enoten za celo Slovenijo.

ČAS DOSTAVE
  • Naša dostava
    Dostava se vrši med tednom do 17.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
    En dan pred dostavo vas bomo poklicali in sporočili okviren čas dostave.
  • GLS, Pošta Slovenije
    Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
    Če vas v času dostave ni doma, bo dostavljalec Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, v primeru, da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago za prevzem čaka na najbližji poštni enoti.
    Kot dodatne plačljive storitve (+1eur/storitev) lahko naročite tudi dostavo do 10.00 ure dopoldne ali po 16.00 uri popoldne. Naročite lahko tudi storitev ‘klic dostavljalca’, ki vam omogoči telefonsko usklajevanje z dostavljalcem glede natančnega termina dostave.
    Dostava po 16. uri ni mogoča na vseh poštah – v spletni košarici se ob vnosu take poštne številke storitev samodejno onemogoči. Dostava po 16. uri prav tako ni možna za izdelke, ki so težji od 50 kg. V kolikor vam dostavi paket GLS dostavna služba prejmete na sms in na elektronsko sporočilo, ki ste ga nam posredovali obvestilo  o dnevu dostave paketa in v kolikor vas tisti dan ni doma vam dostavijo paket ponovono naslednji dan po času dostave.
HITROST DOSTAVE

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo prek elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najpozneje v roku treh delovnih dni.

Zaradi višje sile, oz. nepredvidenih dogodkov na katere nimamo vpliva (razmere na cestah, okvara dostavnega vozila, bolezen voznika…) se lahko že dogovorjeni čas dostave podaljša. O tem vas bomo kolikor bo mogoče hitro obvestili.

OSEBNI PREVZEM V SKLADIŠČU
V različih skladiščih po Sloveniji

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na navedenem izdajnem mestu. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS-sporočilom, ali klicem na vašo telefonsko številko.

 
VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Upravitelj spletnega mesta www.dom365.si, podjetje Dom365 Alenka Kramar s.p, je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.dom365.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.svetpohistva.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pri dobavi artiklov, ki jih Dom365 Alenka Kramar s.p. nima na zalogi, je Dom365 Alenka Kramar s.p. izključno vezan na dobavo s strani svojih dobaviteljev in na čas, v katerem lahko te dobavitelje dostaviji. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Dom365 Alenka Kramar s.p., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Dom365 Alenka Kramar s.p. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Dom365 Alenka Kramar s.p. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.Dom365 Alenka Kramar s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Dom365 Alenka Kramar s.p. nima na zalogi v lastnem skladišču.

PRITOŽBE IN SPORI
  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 031 602 727, ali po elektronski pošti na info@dom365.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.dom365.si, v spodnjem delu spletne strani.
  • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  • V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.
  • Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZisRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.dom365.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Sedež podjetja:
Dom365 Alenka Kramar s.p.

Staretov trg 9 1275 Šmartno pri Litiji

TRR: SI56 0284 3026 4625  : LJBASI2X
Davčna številka: SI22632689
Davčni zavezanec: Da
Matična številka: 9293167000
Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 2015/7576