Splošni pogoji poslovanja:

Shrani & Natisni

Pozdravljeni v spletni trgovini: www.dom365.si

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.dom365.si, ki jo upravlja podjetje  Dom365 Alenka Kramar s.p. (u nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.dom365.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.dom365.si. Dom365 Alenka Kramar s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.dom365.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.

Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine www.dom365.si postane hkrati tudi uporabnik, oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika kakor tudi poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času uporabe spletne strani, kot tudi v primeru registracije in v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z uporabo spletne strani kupec sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje svojo seznanjenost z njimi in s politiko zasebnosti.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumnem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Možnosti plačil:  

  • Plačilo po ponudbi ali predračunu – s predhodnim nakazilom
    V primeru, da želite vaše naročilo plačati prek ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila ali spročite preko maila oz drugih omrežnih skupn. V najkrajšem času vam bomo na vaš elektronski naslov poslali ponudbo oziroma predračun. S to ponudbo nato (prek elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu…) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili prek dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj, ko bo blago za to pripravljeno. 
  • Preko spletne trgovine:
    • S plačilno kartico (Visa, MasterCard,, American express)
    • Plačilo na do 84 obrokov preko povezave 1stavno

Brez pologa

Do 3.000 eur samo z osebnim dokumentom
Odobreno takoj
Za stranke vseh bank
Brez skritih stroškov
Na spletni trgovini
Možnost plačila na obroke tudi za tujce

  • Po prednaročilu:
    Za artikle po prednaročilu (sestavljive kuhinje, izbira barv, materialov, postavitvene artikle na katerih rok dobave je več kot 2 tenda) je obvezno plačilo v celoti ob naročilu.

 

CENE IN DOBAVNI ROKI

Vse cene v spletni trgovini www.dom365.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Okvirne dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah v našem izdajnem skladišču ali skladiščih naših dobaviteljev. Veljajo okvirni dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Trudimo se za čim krajše čase dobav, zato blago naročamo takoj po potrditvi naročila, oz. plačilu predračuna, vendar lahko zaradi preventivnih ukrepov pri dobaviteljih in med državami, pride do odstopanj.

NAKUPNI PROCES  

Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov. Slediti mora 6 (šestim) hitrim korakom:

  1. Izbira izdelka – pri naročanju nekaterih izdelkov mora uporabnik najprej izbrati tudi ustrezno dimenzijo in barvo in šele nato izdelek dodati v košarico tako, da klikne na povezavo »V košarico«. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. 
    Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne desno na povezavo »prikaži košarico« in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico, kjer lahko izvede nakup izdelka.
  2. Pregled košarice – na ekranu lahko uporabnik pregleda artikle, ki jih je predhodno dodal v košarico. Pri vsakem izdelku lahko spreminja želeno količino (s klikom na simbola puščici gor za večjo količino in dol za manjšo količino izdelka) ali pa želen izdelek odstrani iz košarice (s klikom na simbol x) in pritisnete posodobi košarico. Pod izbranimi izdelki je naveden znesek nakupa brez DDV, izbira dostavem, dostavno mesto v kolikor ste večkrat nakupovali v spletni trgovini www.dom365.si.
  3. Naslov za dostavo – po uspešnem pregledu košarice pritisnete gumb na blagajno, kjer vas bo preusmerilo v na obraze kjer morate vpisati naslov za dostavo. Po vnosu naslova, je na desni strani potrebno izpolniti še obrazec za način plačila in način dostave. Več o plačilih, načinih plačila in dostavah lahko uporabnik najde v poglavju »Načini plačila – plačilni pogoji« in dostava.
  4. Dostava in pogoji poslovanja –  Za nadaljevanje procesa nakupa pa se mora strinjati in sprejemati tudi pogoje poslovanja; to naredi tako, da označi kvadratek pred besedilom »Strinjam se in sprejemam pogoje poslovanja.«
  5. Izbira plačila – Uporabniku se v tem koraku prikažejo načini plačila s katerimi lahko opravi nakup. Več o plačilih in načinih plačila lahko uporabnik najde v poglavju »Načini plačila – plačilni pogoji«.
  6. Pregled in zaključek naročila – Pri zadnjem koraku lahko uporabnik pregleda podatke o naročenih izdelkih, načinu dostave in plačilu izdelka. Za potrditev naročila mora uporabnik klikniti na povezavo »Potrjujem naročilo« in tako konča proces nakupa.

Če je naročilo uspešno posredovano, se uporabniku na spletni strani izpiše tekst »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.«. Poleg tega uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano!

Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektrosnki naslov prejme sporočilo, da je naročilo zaključeno z vsemi podatki naročila in predvidenim rokom dostave.

Besedilo pogodbe bomo shranil  in bo dostopno prejemniku blaga.

STROŠEK PREVOZA:

Kategorije izdelkov Cena prevoza
Strošek prevoza v Sloveniji označen na spletni trgovini pri košarici   do 0 €
Strošek prevoza v Sloveniji označen na spletni trgovini pri košarici  200 €

Dostavno vozilo mora imeti prost dostop do vhoda, sicer se dostava izvede na najbližjem mestu, na katerem je raztovarjanje mogoče.

Strošek prevoza je naveden na obrazcu pri košarici in se vedno informativno izpiše pred in ob oddaji naročila.

Strošek prevoza je enoten za celo Slovenijo in enoten za druge države Evropske unije.

ČAS DOSTAVE

  • Naša dostava
    Dostava se vrši med tednom do 17.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
    En dan pred dostavo vas bomo poklicali in sporočili okviren čas dostave.
  • GLS, Pošta Slovenije
    Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
    Če vas v času dostave ni doma, bo dostavljalec Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, v primeru, da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago za prevzem čaka na najbližji poštni enoti.
    Dostava po 16. uri ni mogoča na vseh poštah – v spletni košarici se ob vnosu take poštne številke storitev samodejno onemogoči. Dostava po 16. uri prav tako ni možna za izdelke, ki so težji od 50 kg. V kolikor vam dostavi paket GLS dostavna služba prejmete na sms in na elektronsko sporočilo, ki ste ga nam posredovali obvestilo  o dnevu dostave paketa in v kolikor vas tisti dan ni doma vam dostavijo paket ponovono naslednji dan po času dostave.

HITROST DOSTAVE

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov.  Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo prek elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in času dostave. Dostavo opravi dostavna služba v treh do deset delovnih dni od naročila.

Zaradi višje sile, oz. nepredvidenih dogodkov na katere nimamo vpliva (razmere na cestah, okvara dostavnega vozila, bolezen voznika…) se lahko že dogovorjeni čas dostave podaljša. O tem vas bomo kolikor bo mogoče hitro obvestili.

OSEBNI PREVZEM V SKLADIŠČU

V različih skladiščih po Sloveniji

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na navedenem izdajnem mestu. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS-sporočilom, ali klicem na vašo telefonsko številko.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima 14 dni časa, da obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev.

POTROŠNIK mora vrniti prejeto blago najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe . Blago lahko vrne po pošti ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. V zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje potrošnika predhodno ne seznani, da ga bremeni strošek.

PODJETJE mora najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrniti vsa prejeta plačila skupaj s poštnino (ne tudi plačila, ki jih je potrošnik npr. plačal banki zaradi nakazila). Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj (razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago). Potrošniku vračilo opravi z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva (npr. strinjal se je s prejetim predlogom podjetja) in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

KAKŠEN JE STROŠEK VRAČILA?

Strošek vračila je fiksen in ne odvisen od zneska naročila in izdelka:

  • Če ste imeli osebni prevzem in osebno vračate izdelek, potem strošek vračila je 0 €
  • Vračilo z našo dostavo je strošek 30 eur.

O nameravanem vračilu nas  obvestite pisno ali ustno ali preko spodnjega obrazca.

Obrazec za vračilo blaga ali odstop od pogodbe

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO7054) Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

POŠKODOVANO BLAGO

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

REKLAMACIJE (skladnost blaga in garancija)  

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

Prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (rabljeno blago).

  • od Dom365 Alenka Kramar s.p. zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • od Dom365 Alenka Kramar s.p. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

To obvestilo z informacijami v zvezi z jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine je na voljo tudi v pdf. obliki, in si ga lahko prenesete ter shranite za namen prihodnje uporabe. Ogledate si ga lahko tukaj:

Skladnost blaga

 

  • Garancija
    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
    Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
    Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine.
    Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

     

  • Garancija ne krije:

    • Da izdelek kaže znake prekomerne obrabe
    • Neprimerne uporabe – neustrezna podlaga ali nameni uporabe
    • Napak in poškodb, nastalih zaradi nepravilnega sestavljanja izdelka
    • Predčasne obrabe, nastale zaradi nepravilnega sestavljanja;
    • Če je kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo;
    • Če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom;
    • Če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah…)
    • Fizične poškodbe
    • Obrabe zaradi uporabe
    • Napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.),

    V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.

 

OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA PO ZVPOT-1

I. ZAHTEVE ZA SKLADNOST
1. Odgovornost prodajalca za neskladnost blaga
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 2., 3. in 4. točke, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

2. Subjektivne zahteve za skladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
a) ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
b) je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
c) je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
d) je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

3. Objektivne zahteve za skladnost blaga
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnje točke mora blago tudi:
a) ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
b) biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
c) biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
d) biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

4. Objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi
a) V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:
– ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
– dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
– v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
b) Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
– je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
– razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

5. Razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 3. in 4. točke, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 3. in 4. točke, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

6. Neskladnost zaradi nepravilne namestitve
a) Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
b) Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
7. Pravice tretjih oseb
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu z 2., 3., 4. in 5. točko, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.


II. OBJEKTIVNI ROK IN PREPOVED OMEJITVE ALI IZKLJUČITVE ODGOVORNOSTI

8. Jamčevalni rok
a) Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
b) Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 4. točke uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.
c) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
d) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.
e) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku te točke, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto

9. Prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti
a) S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s tem zakonom
b) Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična.

III. DOKAZNO BREME

10. Splošne določbe
a) Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
b) ) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju iz tretjega in četrtega odstavka navedene 8. točke, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.

IV. JAMČEVALNI ZAHTEVKI V PRIMERU NESKLADNOSTI

11. Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika
a) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
– zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
– zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
b) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
c) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka te točke.

12. Vzpostavitev skladnosti
a) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
b) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
c) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
d) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
e) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
f) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
g) ) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
h) ) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
i) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

13. Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
a) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
– prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnje točke;
– neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
– prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
b) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
c) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
d) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe
e) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom te točke, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
f) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
g) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

14. Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
a) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
b) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
c) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
d) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

15. Obstoj neskladnosti
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

16. Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine
a) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
b) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 13. točke zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
17. Izguba pravic
Pravice iz prvega odstavka 11. točke prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

NATISNI ALI SHRANI:

Obvezno jamstvo za skladnost

 

  NAVODILA ZA UPORABO POHIŠTVA

  • Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago.
  • Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
  • Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi , namenjenimi in primernimi materialu izdelka.
  • Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva.
  • Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.
  • Pohištvo je treba premakniti tako, da ga dve osebi dvigneta in ne drsa po tleh.
  • Tla morajo biti ravna, sicer je potrebno podnožje dodatno podložiti, da ne pride do guganja ali poškodb talnih oblog.

  VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Upravitelj spletnega mesta www.dom365.si, podjetje Dom365 Alenka Kramar s.p, je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.dom365.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.svetpohistva.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pri dobavi artiklov, ki jih Dom365 Alenka Kramar s.p. nima na zalogi, je Dom365 Alenka Kramar s.p. izključno vezan na dobavo s strani svojih dobaviteljev in na čas, v katerem lahko te dobavitelje dostaviji. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Dom365 Alenka Kramar s.p., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Dom365 Alenka Kramar s.p. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Dom365 Alenka Kramar s.p. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.Dom365 Alenka Kramar s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Dom365 Alenka Kramar s.p. nima na zalogi v lastnem skladišču.

PRITOŽBE IN SPORI

  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotavljati učinkoviti sistem obravnavanja pritožb.
  • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 031 602 727, ali po elektronski pošti na info@dom365.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljana odstopa od pogodbe lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.dom365.si.
  • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  • V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.
  • Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZisRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), podjetje Dom365 Alenka Kramar s.p. ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.dom365.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi o podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

 

Sedež podjetja:
Dom365 Alenka Kramar s.p.

Staretov trg 9, 1275 Šmartno pri Litiji

Tel: 031 602 727

Email naslov: info@dom365.si

TRR: SI56 0284 3026 4625  : LJBASI2X
Davčna številka: SI22632689
Davčni zavezanec: Da
Matična številka: 9293167000
Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 2015/7576